Ein deutscher Scharfschütze packt aus

29 June 2018

Michael Späth (vorne, Mitte) inmitten von Kämpfern der UCK: Der ehemalige US-Soldat kämpfte bereits gegen die Serben, bevor die Nato im Kosovo eingriff.

Seine Mission im Kosovo tritt er laut eigenen Angaben im Auftrag eines Verteidigungsministeriums an. Für die USA? Für die Albaner? Für die Deutschen? “Genauer darf ich darüber bis heute keine Auskunft geben”, sagt er. Dabei bleibt es, trotz Nachfragen. “Ich bin kein zweiter Edward Snowden. Menschen vertrauen mir.”
https://www.t-online.de/nachrichten/ausland/krisen/id_83853972/auftrag-im-kosovo-krieg-ein-deutscher-scharfschuetze-packt-aus.html

Thanks to The Saker Cafe for the link.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.